22/8: Liten blir stor

Skön dag. Fint väder hela dagen och sen nu regn. Mysigt. Gjorde en god paj med fetaost, skinka och bacon till middag, vilket uppskattades av alla. Mums!
U har farit till Sthlm för att köra häftig bil imorrn.. bilder kommer. Jag har nyss skjutsat upp Tim till tåget. Skola imorrn igen.

Och E börjar oxå skolan imorrn. Gynmasiet. Hur gick det här till? Min lilla bäbis ska börja gymnasiet. Jag förstår inte hur tiden kan gå så fort. Jag hoppas och tror att allt kommer gå bra för henne, men självklart känns det lite tungt i mamma-hjärtat mitt. Jag vill ju finnas där för henne hela tiden.. och nu ska hon gå i stan.. huga va jobbigt.

Jag vill ju att hon ska prova på och så, men om jag fick bestämma så skulle hon vara hemma hos mej istället..
Nä, det menar jag ju inte. Självklart vill jag se henne utvecklas, prova sej fram, testa utbildningar, jobb och se henne glädjas över nya bekantskaper. Härligt!

Men nu vill jag bara kramas med henne. Hårt!



Och nu ska jag gå in till henne och göra det.
Kram och nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0