20/6: Bröllop: Victoria & Daniel

Nu sitter jag snyftar här.. hihi.. Har just läst och sen lyssnat på Daniels vackra tal till Victoria. Och jag tycker verkligen att du ska kolla på detta om du inte redan gjort det. För att med sån säkerhet hålla ett sånt känslosamt tal, både på engelska och svenska, och få det att låta som om han berättar något för de närmaste bara ( inte som att hela Sverige och mer därtill kan lyssna ) det är fantastiskt. Blir man inte rörd av detta, då är man.. väldigt konstig tycker jag.
Här är ett utdrag av talet som jag föll speciellt för:

-We were going to be apart for a whole month. The night before she left she got home late after an official engagement, and she had many preparations to make before the long month of duties ahead. Instead of getting some valuable sleep she stayed up the whole night writing.

In the morning after she had gone I found a box. And in that box I found 30 beautiful letters addressed to me. One for every day she would be away. This romantic gesture is typical of you Victoria. It says everything about the loving person you are.


Åh.. detta är kärlek de! Tänk va romantiskt va?! Jag blir alldeles lycklig i hela mej av sånt här.
Och som sagt, har du inte hört detta så här är länken, bara att klicka, och ta fram nån servett oxå på en gång:


http://svtplay.se/v/2048659/det_kungliga_brollopet/prins_daniels_tal




Jag önskar dem all lycka i livet, och tänk att få vara fotograf och lyckas fånga dessa bilder ;)



vackra de är!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0