7/6: Mc, jag? Japp!

Det är på riktigt nu, jag SKA skaffa en mc! Tjoho va kul! =)
Eller ja, Uffes kusin har just nu MIN Virago hemma på sin gård utanför Göteborg. Hihi.. Inte klokt ju. Fatta.. en mc, jag!!!! Nu måste jag ju verkligen ta tag i detta med teorin.. 
                                   
Visst är den snygg? Det är inte just den här som är MIN. Men det kommer bild på MIN senare. :)



Hipp hipp hurra va jag är glad!


Dagen har rullat på rätt bra. Jag och en kollega på jobbet for upp till Sveg idag på skyddskommitté möte. Och först var vi till Kvarnforsens Kraftverk på studiebesök vilket var intressant. Sen tillbringade vi resten av dagens möte ang hur många som ska vara med i kommittén. Jag tycker nog inte att jag behöver vara med egentligen men ja vi får se hur det blir. Mötet ska fortsätta imorrn fram till lunch, men då sitter vi kvar på kontoret i Ånge. Himla skönt att slippa fara.

Haha.. när vi for hem så åkte vi nog på ångorna den sista biten. Vi satt och tittade på hur räknaren visade hur långt vi hade kvar att köra. 32km... 20km... 12km... 4km.. då blev jag säker på att vi skulle få soppatorsk. Men just när vi svängde in på parkeringen så visade den 1km.. När vi stannade stod den på 0. =) Vi klarade oss!

Idag hade de en minnesstund på skolan i Torpshammar för tjejen som omkom. Det hade varit fint och lugnt. Föräldrarna hade valt en låt och det hade eleverna oxå gjort. Spelades där många gånger under dagen. Ikväll var Tim hit och pratade och fixade med prylar, för imorrn far han och två killar till Turkiet. Härligt för dem. Innan så var de på perrongen med U och lämnade blommor och ljus och ett litet brev. Fint.

Nu ska jag ta och koja här. Lite trött på ögat då. Blir ju alltid sent för Malin minsann.
Nattnatt! Kommer drömma om min fina Virago 750 inatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0