8/6: Händelserik helg.

Regn regn.. hoppas verkligen att sommaren inte tänker fortsätta så här. Kallt är det oxå. Usch. Vill kunna gå utan strumpor och tjocktröja. Vill ha klänningar och sandaler istället :) Köpte en skitfin lååång svart klänning på H&M när lillan och jag var ner sist. Skulle fixa avslutnings skor till henne och ja det hittade vi, plus lite till då förstås. Underbart att handla när det är billigt! Min melodi de!

Och jag hade hoppas i jeans och en ljusrosa top som jag gillar. Tyckte jag såg lagomt somrig ut. Vi far in och ska tanka och jag köper en kaffe... Vad händer om inte spill.. E skrattade gott och jag morrade. Försökte torka bort det som gick med en servett men nä. Inte bra. Blev till att bära jackan för magen och sen in på H&M och hitta en ny. Och det gick ju utan problem.
 



Men ja, kul hade vi iaf!



Idag fortsatte mötet på jobbet fram till lunch. Jag blev så himla trött där ett tag så jag fick lov att gå på toaletten bara för att kunna hålla ögonen öppna. Va hemskt det är när det blir så. Men sen gick det bra som tur var. Satt på jobbet och lovade mej själv, igen, att jag skulle lägga mej tidigt ikväll. Och ja, här sitter jag nu och bloggar, 22.43 pip. Alltså har jag misslyckats igen. Suck.

I fredags var jag upp till Bräcke på en Guldhits träff. Jättetrevligt var det. Mycke god mat och dryck, och härligt att surra med gänget igen. Alla kunde inte komma men vi som var där försökte komma på vad vi ville ta bort och lägga till i showen. Ska bli spännande att se hur det blir till hösten med allt. Jag lämnade fotoböckerna oxå till dem vilket de uppskattade. Jag tycker så mycket om den, har kollat i den massor. Så roligt att titta på allas olika miner på bilderna. Är glad att jag knåpade ihop den.
Här är maten, jag som gillar att fota matbilder:
  

Smaskens!

På lördagen var det Träslaget här i Ånge. Massa folk som spelar brännboll och har kul. Men vi var ju till stan på dan och sen på kvällen var vi nere hos en kollega till U och grillade.
 
Har blivit så några år nu, himla trevligt. Och man äter så man tror man ska spricka, mums för grillat! 
Men i år blev ju kvällen väldigt annorlunda. Olyckan.. Skänker många varma tankar till hennes nära och kära.

Vi hämtade hem Tim på natten och han hade fått uppleva och se mycke mera än jag nånsin hade velat att han skulle göra. Två kompisar till honom följde oxå med hem, väldigt trevliga killar. Och stort fint stöd till Tim.
Nu har T och två kompisar till honom just landat i Turkiet. Härligt för dem och jag hoppas de får en bra semester trots allt. 

Jag vill oxå fara iväg utomlands. Åh.. va jag vill det. Få ligga på en strand och mysa!
Minns när vi fotade när nere...




Så himla härligt. Älskar den stranden i Alanya. Kleopatra!  

I söndags eftermiddag så hade jag lite fotojobb. Det var en student och hennes mamma och sambo som gift sej som ville bli plåtade. Jättekul! Det var väldigt kallt men det gick. Trots att fingrarna blev stela på mej och de stackarna som hade klänningar på sej bara frös så de var knottriga. Men ska man ha fina bilder så.. :) Och det blev det! Skulle gärna lägga ut nåt här nu, men måste fråga dem först så klart.

Blev bilder vid vatten, björkar och ute på en alldeles gul fin äng. Doftade gott gjorde de gula blommorna oxå. =) De fick hoppa på stenar, sitta med tårna i vattnet, (kanske inte så snällt med tanke på temperaturen..) och ligga på en filt på ängen. Många fina bilder!

Har fått låna mc kläder oxå tills på lördag av snälla Linda! Tusen Tack! Då ska jag ju köra mc från Göteborg och hem. hihi... :)

Nä men NU måste jag isäng. Blir en dusch imorrn bitti så jag vaknar till liv. Har ju tänkt mej att jag ska på jobbet lite tidigare imorrn. Vi får väl se om jag lyckas eller ej =)
Sussa sött!

Kommentarer
Postat av: Evakarin

Du kan ta bort kaffefläckar med kallvatten som du dränker genom fläcken...men servett/papper på vardera sida..

2010-06-09 @ 20:59:04
Postat av: Malin

Haha.. Tyckte du inte det var nån bra idé med servett?

:)

2010-06-09 @ 22:21:07
Postat av: Kille20

Nice!

2012-05-13 @ 11:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0