20/10: Fel storlek..morr..

Suck..va less man kan bli. Mitt lår gör jätteont, urk. Har smörjt in mej med voltarensalva nu så jag hoppas det gör nåt åt det hela iaf. Håll en tumme!

Blev så glad idag när jag fick en avisering om paket strax innan jag slutade jobbet. Hämtade min danspartner och for och hämtade paketet. Pirrigt öppnade hon det. Men alltså.. Vi hade beställt rosa jättefina korsetter till showen i storlek M. Det var storlek XL på de två som kom. Jamen jättekul.. troligt att man har den storleken... MORR...

Så det är ju bara att packa ihop och skicka tillbaka då. Lätt som en plätt, trodde jag. Men icke. När jag läser på det medföljande brevet så måste jag snällt betala in summan först, de måste motta pengarna. (och säker hålla på dem 30 dar oxå) Sen skicka tillbaka paketet, och frakt betalar jag. SEN.. i bästa fall, för de ska ju acceptera att jag vill skicka tillbaka dem oxå, så kanske jag får tillbaka pengarna. Åååååå.... Jag vill inte ligga ute med pengar, som jag behöver använda på nån annan vara. Bläken.

Så nu har jag tillbringat större delen av kvällen med att 1: vänta på att I skulle ringa så vi kunde tränat, behövs! och 2: letat nåt annat att ha på sej till ett nummer i showen. Och inte nåt blev det.
Kanske bäst ändå för mitt lår..

Har frusit hela dagen oxå och nu har vi eldat i kaminen här så det är såå skönt! U och T håller på att svettas ihjäl.. :) T kollade och det är 24 grader här uppe nu. Undrar just hur många grader det är nere, vid kaminen.

E har blivit fotad av en väldigt duktig kompis idag oxå. Verkligen jättefina bilder. Ljuset, positioner, ställena och E som är så naturligt vacker här. Här ett smakprov!



Vackra lilla stora barn! Mamsentramsen älskar di!
Kramen och nattinatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0