28/10: Modevisning

Hejsan svejsan!

Psyk + knäpp
Handsläng
Psyk
Fäll fram
Knytnäve
Ut på golv, varsitt håll
Upp på scen, man..
...
....
.....

Gissa vad detta är om ni kan? Svaret kommer längre ner =)

Vet ni vad jag är riktigt bra på? Jo att skruva åt korkar på flaskor.
Japp, så är det. Skruvar åt dem så hårt att jag själv nästan inte får upp dem sen. Vet inte hur många gånger jag köper en dricka, öppnar å dricker och sen stänger den. Sen..får jag be om hjälp när jag ska dricka nästa gång
=9

I tisdags var jag på modevisning på Medborgarhuset. U skulle mannekänga lite med en kollega till mej på jobbet. Hur kul som helst! Jag skrattade gott liksom de andra i publiken när de två kom in i morronrockar och sen tog av sej dem och visade galna kallingar! Ena hade ett gristryne fram och en knorr bak, och de andra såg ut som om skinkorna var bara.. hehe.. Finns bland annat att köpa på Jiges i Ånge! Farsdagspresent kanske?! =)

U fick en ros för "besväret" som han gav mej efteråt. Mysigt och tack <3

Nu är det nästan fullt hus här hemma, härligt! E har farit upp till Ånge för att käka med en kompis. Ti är på hockey träning. (och fy fa....n va äckligt hockeyprylar luktar...urk) och Ta håller på att baka här för fullt. Trevligt! Mums med gofika senare.

Tjejerna satte i nån slinga löshår i sitt hår förut oxå, jättesnyggt blev det! Tänk va lite kan göra mycke.

E kom hem igår, ganska sent. Åkte med pappa Matte från stan. Fikade här med dem och surrade en stund, trevligt. Sen satt lillan och jag och surrade till klockan blev 12. Ja ingen tidig kväll alltså. Men härligt och behövligt att få prata av oss lite. Trots detta gick det rätt bra att komma upp i morse och dagen har gått bra.

Huga..fredag imorrn...sen... lördag. Vilket innebär PREMIÄR!
Det känns i magen ska ni veta. Ska snart träna lite med I så vi känner oss lite mera säkra. Sen måste jag sy i ett bh-band på en silvrig body.. spännande!

Och har jag riktigt tur så hinner vi måla köksbordet vårat oxå ikväll! Äntligen! 

Jamen hörrni, vad trodde ni att det var där uppe då?
Jo det var en dans. Närmare bestämt Lady Gagas låt Bad romance!
Busenkelt va?! =)

Här en bild från en träning för längesen.


By for now!

Kommentarer
Postat av: New York

sv: ja.. man kan inte direkt klaga på den!

2010-10-28 @ 19:15:30
URL: http://newyorkneversleeps.blogg.se/
Postat av: Evakarin

Hej Malin!

"break a leg" ikväll (lö )! Ha de kul!

kram

2010-10-30 @ 12:45:18
Postat av: Alexaandra - ♥

Skulle behöva hjälp med ett nytt bloggnamn på bloggen eftersom jag tycker att mitt nuvarande namn är förlångt... Jag behöver all hjälp jag kan få! Den som kommer på det bästa namnet får en fet länkning! :D



Kolla igenom mitt senaste inlägg så får du mer info om detta! :D

Eller gå in på direktlänken: http://alexaandrabrunander.blogg.se/2010/october/jag-behover-hjalp-av-er-lasare.html#comment

2010-10-31 @ 01:16:49
URL: http://alexaandrabrunander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0