7/10: Nytt utseende. Bukettfond.

Har just ätit två ägg. Mumsigt de. Och nu har jag suttit och påtat med massa bilder i min dator. Finns några.. Försöker få lite mera struktur på allt. Och som jag sagt förut så skulle det behövas veckovis pysslande med detta. Försöker dock att inte känna så utan bara ta en mapp i taget och fixa i ordning.

Vad tycker ni om min nya blogg-header då? Visst blev det fint? Min kära dotter har knåpat ihop den. Jag gillar den! Den känns mera som min nu på nåt sätt. Lite mera egen. Men känner kanske att jag kommer be henne göra en till, men mera färger.. vi får se =) Puss & Kram och STORT tack igen gumman för att du fixade den! Vet ju hur lång tid det tar.

Hon är så duktig och har lärt sej så mycket. Ser framför mej hur hon framöver kan tjäna sej en hacka på att hjälpa folk med sånt här. Kul kul!

Är väldigt trött nu känner jag. Både psykiskt och fysiskt. Har huvudet fullt av fackligt arbete från jobbet, och kroppen är helt slut efter ännu ett skitkul pass aerobic. Men idag var det som att orken bara tog slut mitt i passet ungefär. Så himla jobbigt. Skyller på att jag varit sjuk en vecka. (måste ju försöka hitta nåt för det kan ju inte bara vara att jag har dålig kondis, eller.. ) Jobbade en hel del med armarna och det känns vill jag lova. Undrar om jag kommer orka lyfta dem över huvudet imorrn..

Sen får jag så himla mycket träningsvärk i min högra vad efter salsaträningen. Varje gång. Just där. Bläk.

Idag när jag kom ut från jobbet så var det sånt fint ljus ute. Så där mjukt gyllene på nåt sätt. Önskar jag hade haft kameran just där och då. Men så är det ju inte. Tänkte fota med mobilen vid nåt träd där, men det kom folk så jag struntade i det. Kände mej bara dum.. Borde man ju inte göra, men ja, nu blev det så. For hem och skyndade mej att äta nåt innan träningen istället.

Här är fyra bilder som är tagna för väldigt länge sen. När jag hade mina fotoprylar hemma för att jag var skolfotograf. Å om man ändå hade dessa prylar hemma nu..
Fotade massor på dem då. Jättekul.









Den sista bilden är från en äng här i Ånge, där jag har varit många gånger med kidsen och vänner till dem och fotat. Så härligt med alla blommorna. Vackert!

Och här kommer två bilder från ett bröllop jag fotat. Brudbuketten är så vacker tycker jag. Så speciell.





Om jag någon gång får gifta mej så vill jag absolut ha en sån här vacker bukett, och då kan jag tänka mej att sen trycka upp en sån här bild på tapet. Tänk va snyggt att ha en sån fond bakom sängen till exempel. =)

Jag får lägga mej och drömma om nåt sånt ;)
Nattinattkram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0