22/9: Guldhits

Back again!
Har suttit och tittat på "Välkommen åter" på tv. En ny komedi som jag tyckte var bra. Fast jag längtar ju tills Solsidan börjar igen. Den är så galet rolig. =) Innan såg vi "Berg flyttar in". Hette det så? Hm.. ja ja, det var bra det med. Hon flyttade in hos Gunde Svan iaf. Herregud vilken människa säger jag bara. Tävling är liksom a och o för honom. Duscha på ca 1 minut och 30 sekunder typ. Hur går det till? Mysigt program var det iaf.   
Nu ska jag försöka få ihop de senaste dagarna här.

Var ju på fest i lördags hos Thony i Bräcke. Guldhits-träff! Jättekul att träffa alla igen! Och kul för Idha som jag nu ska dansa med, att träffa alla i "galna gänget". Vi hade "knytis" och oj va mycke gott det blev. Åt som bara den och ändå så fanns det mat för 10 pers till där, när vi ätit klart. Vi sjöng, dansade och spelade allt från lp-skivor till gitarr. Skitkul!

Jag önskar verkligen att jag oxå kunde sjunga. Visst i bilen, själv, och i duschen typ.. där funkar det ju riktigt bra =) Men sjunga för andra, nja..

Här några bilder från vår härliga kväll.
Blir nästan lite hungrig igen känner jag :) Här hugger Thony & Marléne in.



Väldigt snyggt gjort tycker jag!


Jag & Lena!


Fredrik och Marléne sjunger för full hals.


Sötingar. Thony & Rickard visar sina bästa sidor :)


Jag & Idha säger hej då, till en massa sång och dans!


En riktigt kul kväll! Hoppas vi kan göra om det framöver här.
Kram på härliga gänget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0