24/9: Lamborghini

Men skrot va jag har ont i halsen. Tvärtjock och känns som om halsen vore ett enda sår. Bläken. Kan inte fatta varför måste bli så här varje gång jag börjar träna igen. Nån som vet varför??

Jäkligt irriterande. Suttit på jobbet idag och pulat i mej halstabletter. Hjälper ju så där, men de lenar ett tag iaf. Men när jag ätit ett gäng så mår man ju pyton av tabletterna. Huga.. känner mej ynklig nu. Vill ha massa mera tips på hur jag snabbt får en normal halskänsla igen. Tack på förhand! (och Tack för alla tips på facebook)

Vaknade i morse med ett ryck. Svettig och mådde dåligt. Hade vidrig mardröm. En sån där jobbig när man sett saker man absolut inte vill se. Tittade på U som sussade gott bredvid mej. Skönt!

Tänkte jag skulle lägga in bilder på den super läckra bil som U och H var ner till Stockholm och körde. Lamborghini! U ringde mej när de var ute och körde och gasade på.. Kan säga att det hördes, väl. Och fort gick det. Vet inte om jag hade gillat att vara med. Hade förmodligen suttit och skrikit: sluuta, inge fortare.. lägg aaaaav! :)





Rätt läcker va?! Kan tro att de kände sej rätt coola när de gled runt i den. :)
Men jag tyckte denna var snyggare! Absolut, den är ju röd! Och ja, jag hade gärna kört den oxå!



Får väl bli nån gång i framtiden när jag vunnit på lotto som jag aldrig spelar på ;)

Hm.. ensam i huset. Känns trist nu. Liksom inte på humör att vara själv. Vill inte ha massa folk heller här, usch smitta ner fler med ont-i-halsen-virus. Nä vill ha det så där lagom. Sitta under en filt vid U. Det vore gött nu de. Och han kan ju bara inte bli förkyld igen. Som har haft världens längsta förkylning känns det som. Äntligen på bättringsvägen!

Ska titta på Idol sen. Annars vet jag inte om det är nåt skoj. Måste kolla tidningen. Och ta en halstablett till.. Kanske läsa några bloggar till oxå. Alltid trevligt!
Kram och host.. (men inte på er!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi, ja det är superkul.. och hans röst... UNDERBAR! :D

2010-09-24 @ 19:22:12
URL: http://emzaans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du mår bättre idag!

2010-09-25 @ 17:35:42
URL: http://capturethismoment.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack jag mår lite bättre idag faktiskt. Och kan prata, hurra!

Kram på er!

2010-09-25 @ 19:49:59
URL: http://malinedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0