8/9: Lite bilder

Vilken seg dag. Kände mej tröttare i morse då jag sovit hela natten, än jag gjorde igår morse när jag knappt hann vända på mej förrän jag måste upp. Konsigt kan de va.

En härlig septemberdag har vi haft iaf. Äpplena bara rasar från vårat träd så jag tror det får bli lite bakning här. Får se till att få receptet på mammas godaste äppelkaka. (men tror inte jag fixar att göra dem lika bra som henne)

Har packat upp allt från resan och flyttat det mesta till tvättrummet. Resväskorna står i hallen, tomma och övergivna.. men jag skulle allt bra gärna fylla dem igen och sticka iväg, med E & Ta. :)

Måste ju visa er lite bilder från resan nu. Och börjar ju givetvis med druvor!



Så här såg vår fina folder ut. Med överraskningen Toscana.



Visst berättade jag om mys vid poolen :)



Tack Uffepuffen min för denna underbara resa!!



Här är vi alla (utom fotografen U) på vår första middag på slottet.
Och inte en dag över ..28...



Här är ett par bilder från vår slottsvandring.





Här är vi i en gammal medeltidsstad. Väldigt mysigt.



Och här är vi brudar! Men K fattas..



Nu ska jag kolla på Idol här, så lite mera bilder kommer imorron.

( hörde på radion en debatt ang att väldigt många kollade på Idol istället för att lyssna på valvakor.. )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0