Ladugårdsvägg!

Men varför? Hur svårt kan det vara liksom? Å va jobbigt. Blir så less. Har ju provat med både det ena och det andra sättet nu. Morr... Slutar nog med att jag får ringa min käre fotovän F i stan för att få hjälp.

Frågade lillan så klart, men där gick jag oxå bet tyvärr. Ja ja, får ta nya tag imorrn igen.

Mycke som det ska tas nya tag med nu känns det som. Mycket som händer på jobbet. Dagen har varit full av möten och grubblerier. Huvet blir fullt. Och vi fortsätter imorrn... huga. Men det brukar ju alltid lösa sej på nåt sätt tillslut ändå. Man får tänka så.

Nu har vi inget köksbord hemma längre. Det är på slipning. Vårat stora härliga köksbord ska bli slipat och målat/betsat i en grå nyans. Ungefär som en gammal ladugårdsvägg har jag tänkt mej. Spännande ska det bli att se resultatet. Kanske blir helt fel, men ja då får vi väl göra om det igen då. Värre än så är det ju inte.

Tänker visa tre bilder till jag har fotat oxå:







Härliga sommarbilder!

Ja och nu ska jag åter igen gå och snyta mej och sen lägga mej å sova. Känns nödvändigt nu de. Och jag undrar så när snuvan tänker lämna min kropp. Och min stackars näsa.. ond nu den.

Nattinatt på er!

Kommentarer
Postat av: EK

Men lilla gumsan..tänk på att du är förkyld och ont i halsen, öm i nosen, nytt på jobbet och få in i skallen och sen hålla på och fixa med nytt inom foto hemma..ta´t lugnt..det fixar du snart!

Var glad du att du är qvinna! och inte en karl, för GUUUD vad "döds-sjuk" du skulle varit och vad jävligt allt skulle varit på jobbet...och inget riktigt matbord och sitta och snörvla och äta vid...

Du förstår ju!!!! Hihihi..

Krya på dej och sov på saken så ska du se att det är bättre imöre ;)

Kramen

2010-09-28 @ 22:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0