10/4: Träfärgad-högblank

Ja då var ännu en helg till ända. Men inte riktigt ännu. Några timmar kvar =) Har endast slappat och det är ju skönt de. Nu längtar jag tills här i veckan, ska bli riktigt kul!

Tänkte måla insidan av garderoben oxå, men det blev inget. Måste få målarlusten att komma tillbaka. Ibland vill man som inte göra nåt. Bara skita i allt. Tänk va enkelt allt skulle va då..

Men här kommer före och efter iaf:
Före=träfärgad och tråkig.


Efter=högblank vit & fin!


Det är så himla skönt att fixa till här. Behövs verkligen. Såg i tidningen att de sökte nya familjer till programmet Bygglov. De sökte i Sundsvalls-trakten. Undrar just om man räknas dit... ;)

Och tänk att bli antagen och så skulle de komma hit och fixa o dona, och så skulle man inte bli nöjd. Fy va hemskt. Alltid när jag sett på tv så har de blivit glada och verkat nöjda iaf. Hoppas de verkligen är det oxå.

Idag har vi fortsatt haft crazy-katten här ute. Vaknade i morse av "oljudet" och våra kissar ville ut. Sen satt den honan här på vår bro mest hela dagen och åmade sej. Att hon inte fattar att hon är hos fel killar... Skumt. Em och jag höll på att skratta i hjäl oss förut när vi kollade på dem här ute. Hur hon höll på allså. Inte klokt.

Himla söt är hon oxå, och gosig mot oss. En del av en vill ha in henne och ge henne p-piller och så. Men det är ju inte så smart de inte å ta in nån annans katt. Undrar så vems det är.

Har suttit och läst massa bloggar idag oxå. Kuligt de! Maria Montazami är ju bara så härlig hon. Jag kollade in hennes väskor som hon säljer. Tycker de är jättefina. Kollade på den lilla modellen, kostade 4000:- och den stora gick på 5000:- Kanske liiite väl tyckte Malin. Men fina är de iaf. Med tofs å allt ;)

Läste hennes fina döttrars bloggar oxå. Snacka om vackra barn  de har. Kolla här på två av dem:





Den här nedersta bilden tycker jag är så himla vacker.
Vill ni kolla in på deras bloggar så är länkarna här:

http://blogg.amelia.se/maria-montazami/

http://blogg.veckorevyn.com/saramontazami/

http://carolinesmode.com/hanna/

Blir så avis på deras fina väder nu. Här har det regnat av till hela dagen. Men varmt iaf. 8 grader, känns bra så länge det inte är minus.

Har donat lite i Ems rum idag. Vi får väl se hur det blir tillslut. Spännande! Kul när lite gör mycket.
Nu ska jag släcka i akvariet och masa mej mot sängen. Läsa lite och sen invänta klockan som ringer imorrn bitti. Men det blir normal morron iaf. Känns som en bra start på veckan.



Nattinatt på er alla!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja det e verkligen jättemumsigt! :)

Nu blev jag väldigt pepp på att ta tag i målar-projekt som finns när jag såg ditt fina skåp :)

Trevlig helg! :)

2011-04-14 @ 22:46:47
URL: http://kallhuvud.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0