26/4: Kuckeliku

Jobbat idag igen då. Gick alla tiders det. Även om man givetvis hade haft längre ledighet. Påsklov, det vore fint de. Skönt för kidsen att vara lediga.

Idag efter jobbet var jag upp till föräldrarna och var lite datasupport till dem. Det är ju inte lätt att komma ihåg vad man ska göra om man är inne och donar en gång i halvåret liksom. Så nu, har ni läxa!! :) In en gång om dan och pillra på lite så ska ni se att det ordnar sej med kom-ihåget :)

Har ätit god middag ute här på verandan med T och U. Satt och surrade tills jag kände tröttan kom över mej. Fick göra ett ryck och måla lite här. Kul! Sista varvet på min pall och sen blev det en omgång på några hyllor oxå. Har ju slöat ordentligt när det gäller målningen nu. Men som jag tycker så ska det göras när lusten faller på. Har ingen panik med det. Bara kul.



Funderade oxå på att ta en prommis med Cirro, mamma & pappas vovve. Han skulle nog bli glad om jag ville ta med honom en sväng. Men nu i kväll orkar jag inte. Ska slänga mej i duschen och sen bara slappa i soffan en stund. Tänker sen försöka lägga mej i bra tid. Hade jättesvårt att somna igår. Typiskt det när man varit ledig ett tag.

Nu är ju påsken över oxå, och vi avslutade med en smaskig laxmiddag hos föräldrarna igår. Och vi satt ute länge och bara trivdes i det underbara vädret. När vi kände att det blev lite småkallt och gick in så visade termometern 17 grader. Helt otroligt ju. I april! Det blev jag, U, Ta och T som hängde på dit på middag. E var hos pojkvän och N är med pojkvän i huvudstaden. Trevlig kväll!




Måste visa nån bild på den vackra himmlen, när vi for hem från stan i förrgår. Härligt somrigt!





Vackert tycker jag!

Ja som sagt, påsken är över för den här gången, så kuckeliku på er!



Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har inte fått nåt påskägg:(

2011-04-27 @ 14:21:49
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0