7/4: Från sängen

Ja jag skulle ju bloggat tidigare men så blev det inte. Har just gjort flätor i dotras hår som hon ska sova med. Känns som väldigt länge sen jag flätade hår nu. Annat var det när kidsen var små. Min garderob är vit nu. Högblank och jättefin! Blev toppen det där. Bara insidan som är kvar. Nåt att pyssla med i helgen kanske. Usch va jag känner av mina skuldror nu. Sitter inte på bästa sätt på jobbet heller. Blir för många timmar. Ska ta å stå en stund imorrn. Japp så ska det bli. Nu ska jag läsa lite innan jag somnar här. Och vid min sida ligger trött Humlan. Hon borde upp så lillan kan fixa bort sin vagel, om det nu är en sån. Kattsvans är bra då det :) Nattinatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0