9/8:

Tänk att få börja morronen med att få massage. Härligt va?! Och vet ni vad, det fick jag idag! Toppenstart på dagen med andra ord. Så skulle man ha det jämnt. Det var på jobbet och jag hade en tid direkt kl.8.00. Brukar annars välja en tid längre fram på dagen, så sent det bara går. Men nu var endast denna morrontid ledig.

Igår så var det bara jag och Em hemma till middagen. Hon kom med jättebra mattips och lagade iordning en underbart god laxrätt. Det var laxfiléer och uppepå dem la man en blandning av fetaost, soltorkade tomater, cirtonsaft, citronpeppar och salt, som hon rört ihop. Mums säger jag bara! Och vad enkelt! Sen ut i växthuset och hämtade in gurka och tomater så vi fick en god sallad till detta. Lax är lyx som jag brukar säga! Bild kommer imorrn. Ikväll har jag och Idha varit och snackat med ett gäng, om en viss sak. Hemligt än så länge! :) Ska bli skoj! Nu tänker jag lägga mej. Em är i Ånge med kompisar som hämtat henne. Ta o U kollar tv. Vill oxå men ska ju ta mej upp imorrn oxå ;) Så nattinatt på er!

Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Härligt med massage! Har också bett om en tid, får se när det blir. Vad spännande med hemlis! Hoppas det hunnit bli mindre hemligt tills jag kommer hem.

2011-08-10 @ 05:29:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0