18/12: 4'e advent!

Ja jag tyckte ju att det var den tredje advent idag ja, men där hade man fel minsann.

Baggis väckte mej i morse. Jag blev så irriterad på honom för han verkade vilja ut men när jag väl gick upp så bara vägrade han. Suck.. Tyckte det var typiskt att inte få sova ut riktigt.

La mej igen och Baggis kom igen och stångade mej vaken. Upp en gång till och morr.. Sen kollade jag klockan. Den var elva.

Ok, tack Baggis för att du väckte mej!

Snöade jättefint ute då oxå. Stora fina flingor, såna man vill se på julafton. Mysigt!

45'e gången var det igår på vår show. Gick bra och publiken var toppen! Fick så mycket beröm från flera håll. Kändes jättebra! Det är otroligt va skönt det är och va glad man blir inombords av att höra sånt. Jag tänker njuta av det länge!

Vi fick julklapp av Evert & Britt-Marie oxå. Gulligt av dem! Hur ska jag kunna hålla mej till julafton med att öppna tro..?!

Har haft en slappardag vilket uppskattades! Fikade tårta för födelsedagsbarnen Em & Ta oxå. Gott!

Nu har jag suttit en lång stund och donat med massa bilder från Thailand. Blev ju några! Bilduppdatering kommer inom kort!

Nu blir det lite chips och tv innan sängen. Önskar så jag hade helg imorrn. Känns ju så när man jobbat både fredag o lördagkväll.

Må så gott!


Kommentarer
Postat av: Sandra - Fotograf & "Fotbollsfru"

Tack så jättemycket ♥ Blir så glad av positiv feedback.



Haft en bra helg?



Mysiga bilder!

Kram

2011-12-19 @ 09:34:24
URL: http://sandrasrum.blogg.se/
Postat av: Louise

Hej!

kul att du var med och tävlade om att bli dagens blogg. Nu har vinnaren utsetts, gå in på

http://laakinoiise.blogg.se/2011/december/dagens-blogg-tisdag-2.html#comment

för att se om du är den lyckliga vinnaren!

Var även med i den nya omgången! :)

2011-12-20 @ 05:41:07
URL: http://laakinoiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0