10/2: Favoritpryl

Dagens bild: favoritpryl



Himla svårt att välja en favoritpryl tycker jag. Eller det är väl som vanligt, jag har svårt att välja.. jämt. Men mobilen vill jag ju ha med mej överallt, hela tiden så ja, måste kallas som favorit. Datorn skulle oxå kunna vara en sån "pryl". Men ja nu blev det min fina röda mobil.

Som jag vill byta ut.
Ja nu har jag ju fallit för frestelsen att skaffa ny mobil. Har velat (åter igen, kan ju inte välja) mellan en HTC desire HD och en Iphone 4. Just för tillfället så leder Ihponen =) Ska jag skaffa en sån nu så måste jag lösa ut min mobil. Kostar en del men jag vill ju... suck.
Och så får jag isf försöka sälja min fina röda! Nån som är intresserad kanske?! Säg bara till!

Hade ju tokont i ryggen igår och i morse. Kände att det var läge för ett kiropraktor besök, då jag har showen på lördag. Vill ju att det ska funka. Fick en tid hos duktiga Sandra innan lunch så nu känns allt så mycket bättre! Tusen Tack för det Sandra! Men haha.. ja ont gör det ju men idag så tog min kittlighet över där ett tag. Inte klokt. Fick skärpa mej allt vad jag kunde för att inte ta bort hennes händer. Kändes som om hon hade tummen i min mage där ett tag. =)

Blev ingen Zumba för mej pga ordination "viloläge i soffan" av Sandra =) Men skjutsade upp lillan iaf. Kul att hon vill gå, gick jättebra! Nu körs tvättmaskinen för fullt här. Måste fixa allt inför helgen. Imorron far jag upp till Bräcke för träff med Guldhits-gänget. Ska bli skoj! Vi ska ha möte, äta och dricka gott. Blir kvar över natten oxå. Blir en lång helg.. men det går. Och nu har jag hört några Ånge-bor som kommer vara där oxå och då blir det alltid lite extra pirrigt.

Skulle behöva köpa nya dansskor oxå, mina är helt blank under sulorna nu. Inte bra. Och nya strumpor, lite mörkare. Nåt mer kanske.. ja skulle vara roligt att fixa nånting fränt till våran låt Hot and cold med Katy Perry. Har gjort en dans till den nu som vi ska köra för första gången på lördag, spännande. Är ju osäker på hur låten kommer sluta och så, men det löser sej nog.

Nu börjar ett program jag vill se på tv så jag tar några digistive kex och kanske får jag smaka lite av en smoothie som jag hör att lillan fixar nu oxå, om jag har tur =)

Hoppas ni har en trevlig kväll i snöyran!


Kommentarer
Postat av: Josefin -Happy Days-

Så roligt att du är igång med fotoutmaningen nu! sitter själv o klurar på vad jag ska välja som dagens bild, hmm... Får leta i mitt arkiv. ;-)



Jo tack, jag mår mkt bättre nu, känt mig fullpumpad med ny positiv energi idag, härligt att vara tillbaka!! Blir att gå en långpromenad imorgon o andas friskt luft, längtar!



Ryggont är ingen höjdare, börjar känna av lite jag med nu då jag får bära 11 kilo dotter på armen titt som tätt. ;-)



Kram på dig!!

2011-02-10 @ 20:30:00
URL: http://landhagen.blogg.se/happydays/
Postat av: britta bloggar

Jag älskar min iPhone så den rekommenderar jag om du ska byta... Men den ser ju ganska ny ut den du har... Ha en fin kväll :)

2011-02-10 @ 20:33:22
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: jossie

fin blogg sötnos! :)

allt bra?

2011-02-11 @ 01:25:34
URL: http://jossies.se
Postat av: pillan

Ja det är bara att köra igång med core för att slippa ryggvärken;)

Rekommenderar cirkelcore på måndagar innan aerobicsen!

//PIllan

2011-02-11 @ 08:06:36
URL: http://hemmahospillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0