13/2: Show!

Vilken härlig helg det varit! I fredags skyndade jag ju hem i all hast för ett snabbt inlägg och sen skyndade jag mej att packa alla kläder och smink och prylar som skulle med upp till Bräcke. Hade "möte", eller jag vill inte kalla det så egentligen utan en god middag och massa surr. Sen fortsatte kvällen med mycke härligt jammande, fullt med musik, barhäng, salladsätning och krossat glas.. hahaha.. ja det mesta med andra ord =) 







Vi hade jätteskoj där och trots att larmet gick och en efter en blev lite väl runda under fötterna så höll vi ut till fem på lördag morron. Natten slutade med att en kollade bubbelpoolens temperatur med huvudet, och nä, det var inte varmt (vilket var tur, annars vet jag inte när vi hade kommit i säng)



Idha o jag delade hotellrum och guuud va skönt det var att lägga sej och sova där på morronen. Huga..jag hade ju varit vaken ett dygn då. Jag kan säga att just precis nu, har min kropp fattat det. Har blivit toktrött! Blir Solsidan och sen hopp i säng för min del.

Showen igår var en hit! Så himla kul! Och Tack publiken, ni var fantastiska! Vilket ös det var, och alla busvisslingar där på slutet fick mej att fundera om jag skulle få tinnitus eller inte.. =) 
Det är en otrolig känsla av applåder och att se glädjen i publikens ögon när de sjunger och tjoar med oss. Idha och jag hade en ny dans oxå som vi var lite pirriga över, men det gick jättebra! Så skönt! Hennes snälla vän från Stockholm var där och filmade oss oxå. Har kollat på det och ja.. hihi... Man sitter och tittar mellan fingrarna ibland, men helt ok ändå. :) Man är ju ändå aldrig så bra som man egentligen vill vara.

Oj oj.. trodde jag skulle hinna skriva färdigt, men icke, Solsidan nu.
Hörs snart igen!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0