3/2: Zumba

Hejsan! Vilken skön vecka det varit. Har tränat tre gånger vilket känns toppen. Varit på Zumba ikväll, jag och lillan. Jättekul var det! Spelar stor roll vem som leder och Agneta är duktig! Och det känns i mina lår att vi var på Indoor igår :-) Härligt! Vi var i stan i veckan oxå. Jag skulle till frissan Petra för en svängom med utväxten igen. Gjorde håret lite brunare. Men ja, så lite att säkert bara jag ser det. Perfekt, helt i min smak :-) Köpte en mixer då. Vet att E har velat ha en sån länge, säkert flera år. Men nu finns den här hemma och oj va goda smoothies vi gjort. Toppen! Använt yoghurt, banan, blåbär och hallon mest. Mums va gott det är. Och känns ju lite nyttigare än att bara fika mackor varje kväll. Hittade nåt recept på avocado och ägg oxå. Spännande. Ska sova nu, blir gött de. Och imorrn är det fredag. Mysigt! Kram och Nattinatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0