7/1: Dance central

Dagen började så bra! Riktigt skönt med ett dansträningspass på nästan 1,5 timme! Härligt! Nu har jag surrat om detta spel länge och jag tänkte att jag skulle visa er vilket det är. Så här kommer bilden:



Japp, där är det! Skitkul!
Efter att ha dansat, duschat och ätit så kom en sån där bläk känsla över mej. Väldigt trist.
Men jag hoppas och tror att det känns bättre när jag snart tittar på Let´s dance i tv-soffan nere snart.

Och imorron är en annan dag, som nog blir skoj. Funderar nämligen på laserhallen =)

Nu blir det kaffe här, må bäst hörrni! 
(och håll en tumme eller två att jag vinner en jättefin kandelaber! ) 

Kommentarer
Postat av: lucia

det spelet är så roligt :D

2011-01-23 @ 23:56:11
URL: http://justoneday.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0