13/7: Ledig

Hejsan på er readers! Hur har ni det? Jag har det rätt skönt här på semestern. Idag har vi fixat en ny kompost (eller inte jag då, men händig sambo). Varit och fixat med fonder till kidsen på banken. Skit att jag inte gjort det tidigare, men bättre sent än aldrig. Sen har vi suttit och kollat upp ang båt/flygresa till Gotland. Vi har aldrig varit där men en barndomskompis bor där så va sjutton, man ska ju passa på. ;) Har funderat och velat i flera år, och varför ska man skjuta upp saker och önskningar hela tiden för? Dumt. Vi ska även till Göteborg och Lidköping. Kul! Längtar! Känns konstigt att inte kidsen ska med, men de jobbar ju. Ja inte Na då, men vi får väl hoppas det löser sej även på den fronten där med. Vi funderar på att hitta på nåt med dem oxå när vi kommer hem, om de vill. Vi har hunnit mysa med vänner på verandan oxå, alltid härligt. Och vädret har varit bra. Underbar kväll nu. Men sent igår och i morse var det endast 8grader. Inte vad jag tycker är passande i juli månad direkt. Men bättre nu som sagt. Sitter och kollar på film nu och imorrn lägger jag upp lite bilder här. Må så gott, det gör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0