15/6: Grattis!

Idag säger vi GRATTIS till min dotters pappa Mattias! Hipp hipp hurra på din födelsedag!

Hade en minst sagt galen dag igår på jobbet, då jag satt själv den mesta tiden på kundervice. Huga.. men som det mesta, så gick det oxå.
Kvällen myste jag på hemma i min ziperall och sen hoppade jag i andra kläder för att dra lite slingor på Na hår. Gick bra! Blir till att toppa lite nu bara så är allt bra igen. Kollade på tv, ja inte våran då, utan nu har vi lånat en. Kollade på So you think you can dance, och herregud va de är duktiga. Helt otroliga! Gymnaster hela hoögen. Kul att se. Men jag såg inte slutet utan valde att lägga mej o läsa lite. Känns som att det finns väldigt många böcker jag vill läsa nu. Typiskt sommar-känsla :) Har börjat på Bingo Rimérs bok. Skruvat med alla brudarna. Att det är så, att brudarna verkligen gör vad som helst för att "bli lite känd".

Jag som gillar att fota, kanske ska dra igång nåt med "pojkfotografen". Haha.. han har ju titeln "flickfotograf". :-)

Men vädret då? Ja inte är det sommar-känsla där inte. Näpp. Regn och 8 grader nu i morse... Jag är ändå glad att det inte är 30 grader fortfarande, för då orkar man ju inte göra nåt på dagarna. Men lite bättre än detta önskas.

Blev ett kortare inlägg nu. Så kika in senare så ska ni få se lite bilder från mina fotograferingar, vilket jag lovat er.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0