21/6: små barn..

Små barn, små bekymmer.... Detta är så himla sant. Om de är fem år och gör något nödigt korkat och olämpligt så kan man bara ta dem under armen och gå. Men inte sen. När de ska vara på väg att bli vuxna. Så himla trist och jobbigt. Men men... Annars så har jag suttit och kämpat för att få komma åt internet och kunna blogga på riktigt. Känns inte som så när det är via mobilen. Iaf inte när det inte går att lägga in bilder och göra mellanrum mellan stycken här. Blä. Internet ville inte funka, idag heller. Vad är felet? Har hört fler nu som det krånglar för. Knepigt. Men jag är påt imorrn igen, så ge inte upp, titta in hos mej igen! Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Skulle du vilja hjälpa mig genom att rösta på min klänning? Skulle bli otroligt glad då :)



Här kommer länken: http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=MkkzHFQDPo9os8Wi9jFJraDWyEP6bPCnxlb3or73V3gCz3ixao5H#Gallery



Ber om ursäkt om du inte vill ha "reklam".

Mvh Tereze, http://holykirch.se



:)

2011-06-22 @ 23:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0