2/6: Fotoövningen.

Ja nu har jag vait ute och fotat här minsann. Å va skoj det är! Har fixat och donat med kameran tills jag blev nöjd med allt vad bländare och slutare och iso heter, och sen har jag varit runt här på gården och fotat, massor. Som jag lovade så kommer här några av de jag är jättenöjd med själv.

Jag blev lika glad som vanligt när en humla ville modella på mitt foto.




Vackraste ogräset kanske?!




Haha.. många humlor finns det.


Tyckte detta blev häftigt, med cykeln i bakgrunden.


Passade även på att ta ett vackert kort på min granne Rebecca. Tänk när man var så där slät o fin i hyn.


Det jag har gjort nu idag har varit att övat mej på att få till bilder med skärpa på något nära mej och sen ska det vara suddigt runt omkring objektet. Tycker jag lyckats! Va kul detta är. Ska fortsätta imorrn tror jag. Ska då ändra lite och testa nåt lite annorlunda.

Avslutar med en bild på mej själv när jag struttar tunt och luktar på sommaren! Härligt dag!


Nu tänker jag tina lite räkor och fixa iordning lite gotta här tills U kommer hem.
Trevlig kväll på er!

Kommentarer
Postat av: The monster herself

Härliga sommarbilder! (:

2011-06-02 @ 23:09:23
URL: http://mittminimonster.blogg.se/
Postat av: pillan

Många fina bilder! Skulle också vilja fotokursa nån gång hmmm det e så mkt man vill....



Kram P

2011-06-03 @ 07:04:19
URL: http://hemmahospillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0