29/6: bilder

Haha.. jag vaknade med känslan att jag fortfarande höll på med bilder. Igår tillbringade jag hela kvällen med ögonen i datan. Jag och Em satt ute på verandan och fixade med fotojobbet vi gjort. Herregud vilken tid det tar. Jobbet med att fota är ju (nästan) bara kul och så, men att sen sitta och redigera och klippa och framförallt att välja ut de bilder de ska få, det är ett hästjobb de minsann. Men det är snart färdigt så om allt går som det ska så räknar vi med att posta iväg ikväll eller senast i morgon. Härligt! Kan tro att "niorna" längtar.
Lägger ut nån bild sen, men som vanligt så måste ju kunden få sitt först. :)

Idag verkar det bli ännu varmare än igår. Vilken sommar vi har. Fantastiskt! Och jag måste jobba. Men kanske jag kan smita ut lite tidigare och ta till vara på dagen på bästa sätt. Ska försöka iaf.



Hörs sen!
Go morron på er!


Kommentarer
Postat av: nathalie - en modeblogg

sv: Jag är själv smal, men det är inte jag på bilden så du behöver inte vara orolig.

2011-06-29 @ 14:13:32
URL: http://blingstyle.blogg.se/
Postat av: REBBAN

Jo verkligen .

Hoppas du haft en bra dag med mke sol och värme :)

Kramkram

2011-06-29 @ 19:35:29
URL: http://rebbsann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0