7/6: Fixat!

Sitter i sängen och kliar på min eländiga bromsbett. Fick det i helgen bak vid knävecket. Tål inte bromsar. På flera sätt. De är ju fruktansvärt irriterande när de far runt huvudet på en. Och svårt att slå dem oxå. Men sen när de biter mej så gör det för det första svinont, och sen sväller jag upp rejält och blir kok het på stället. Ser inte kul ut. En gång på låret svällde det upp ca 10cm brett och gick i stort sett runt låret. Inte kul. Hoppas detta tänker hålla sej som det är nu. Det räcker. Idag har det varit ett humla busväder. Åska med blixtar över hela himlen och skyfall på det. Men det är rätt mysigt iaf. Om man slipper vara ute, och om man slipper bli drabbad av den. Många har fått tv och dator utslagna. Igår kväll kom Em hem igen. Och oj vilken pepparkaka! På en vecka, den färgen! Härligt! Är så glad att hon har den pigment hon har trots att hon är så blond. Det var jätteskönt att få prata med henne igen och höra om allt skoj. Sen hade inte hotellet motsvarat vad det hade lovat, så nu hoppas de på ersättning. Och med tanke på priset och vad hon berättat så tycker jag verkligen att kompensation ska utbetalas. Jag fick en fin present sv henne oxå. En jättesnygg röd väska! Blev så glad!! Idag har vi fixat med kläder till Na student. Gick jättebra och det är så kul att detta är fixat nu. Hon kommer vara jättefin på fredag, liksom Ti! Huga, man lär ju stå där med ögonen tårfyllda. Men så är det ju! Hon köpte även en helt underbart vacker lång jeansklänning. Den såg ut att vara sydd till henne. Hur fint som helst! Jag hoppas och tror att hon känner sej glad över denna dagen! Nu har jag provat att göra mellanrum här i styckena igen, får väl se om jag lyckats sen. Nattinatt på er!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Hej! Jag har själv funderat på att börja skriva här. Varför har du valt att blogga här och inte någon annanstans?

2011-07-20 @ 17:33:18
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0