1/3: Kärlek

Hoppsan! Jag som skulle direkt hem och fixa o dona här med bokhyllan. Men va hände? Jo jag for hem, i bra tid, och under den korta färden hemåt så blev jag toktrött. Ni vet så där så man bara börjar gäspa och sen fortsätter heeela tiden. Så jag la mej på sängen och somnade en stund. Hur skönt som helst. Verkligen behövligt.

Vaknade av att E kom hem efter en fika med pappsen. Trevligt att träffa honom oxå en stund. Har nyss fikat här. Jag känner mej pigg (skam vore det annars) så jag ska väl svida om här till målarbyxan och sätta fart. =)

E och U sitter och knåpar med sina mobiler.. och jag har ju inte nån ny, än, så jag får göra annat som sagt.

Men dagens bild är: kärlek
Så här kommer en sån bild.



Tycker den är jättefin! Glad och lycklig!

Nu till nåt helt annat.
Jag blir tokig av att läsa hur en viss Gaddafi gör uttalanden som inte är utav denna värld. Hur kan människan påstå att "folken älskar mej, alla mina människor är med mej. Mitt folk kommer att dö för att skydda mej."
Sen även det han sa om demonstranterna, att det är drogade ungdommar... öh.. jaha....
Och så klart är det Libyens ledare jag menar, för den som inte förstod det.

Karl är ju galen. Varför förstår han inte att landet står inför förändring nu? Att han inte kan sitta kvar och ha den där helt galna makten längre. Som jag sagt förut, stackars folk. Men jag håller alla tummar för dem och att det kommer sluta med att de lever i demokrati där som här. Synd bara att det kommer ta så många år innan allt är som det borde.. Och tänk va många länder som är kvar, som oxå "behöver" uppror.. Denna konstiga värld.


Hm.. ska nog ta och byta piercing i naveln oxå. Har fortfarande mitt läksmycke. Har inte tänkt så mycket på det. Men nu tycker jag den är lite besvärlig, för lång helt enkelt. Undrar bara om jag vågar byta.. huga.. tycker det känns lite läskigt. Men är glad att jag gjorde det, finfint!

Nä här kan jag inte sitta och skrota inte. Nu SKA bokhyllan bli färdig.
Mors da!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej !

Allt bra ? Har du haft en bra helg ?



Just nu så har du möjlighet att vinna ett helt valfritt smycke från coola Hoof Store, visa bara vad du vill ha:



http://moonzanna.se/2011/february/tavling-i-samarbete-med-hoof-storese.html#comment



Så är du med i utlottningen, kram & lycka till !

2011-03-01 @ 21:19:59
URL: http://moonzanna.se
Postat av: Malin - Väsbymamma

Hej jag gör bara som de står, skickar ett MMS med bilden och text till numret =)

2011-03-02 @ 21:31:25
URL: http://vasbymamma.blogg.se/
Postat av: Malin - Väsbymamma

Hej igen! Lyktan har jag köpt via min mor som har en butik, den är från en grossist som heter Miljögården. Säg till om du skulle vilja köpa en så kan jag säkert fixa de :)

2011-03-03 @ 18:21:34
URL: http://vasbymamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0