23/5: På sängkanten.

Japp jag sitter på sängkanten nu och bloggar. Har just varit ute och gått runt i morgonrocken och ropat på vår Baggis, som varit borta nån dag för länge igen. Blir så less när han nu verkat börja med detta att vara borta imellanåt. Inte kul alls. Har gått runt grannens gård och ropat vid deras bod, tänkte att jag skulle få höra honom om han var instängd. Men inte ett ljud. Suck. Annars måste jag säga att det var helt underbart väder nu. Alldeles ljumt i luften. Skulle jag inte upp så tidigt imorrn så hade jag tagit en längre sväng. Mysigt med sommarkvälls känsla. Ikväll har vi grillat här. Jättegott! Åt så jag är proppmätt fortfarande. Och törstig. Måste ha varit massa salt i maten. Gjorde god sallad oxå med fetaost, mums. Vitlöksbröd, grillad majs och grillad lök och... ja en massa mums! Na och hennes kille var oxå hemma här med oss, och Ta. Tre kids av fyra alltså. Känns lite vemodigt oxå nu tycker vi för Ta far till Turkiet på onsdag och till Sthlm imorrn. Och blir borta hela sommaren. Känns jättekonstigt att tänka så. Huga... Men hon farju med sin mamma iaf så hon är inte ensam. Men när de far hem, efter massa veckor så blir hon kvar ett tag till skälv. Jon ska jobba där nere på resturang. Vi hoppas så att det går bra för henne. Jag kan ju tro att hon får ett och annat utbrott på dem där nere, men det löser sej nog. Man kan verligen vara glad att facebook och blogg finns en sån här gång, så man kan hålla kontakten. Tänk förut... Nu blir det att läsa en stund här i boken Ozzy. Det är ju helt klart ett galet liv han levt. Fattar inte att den mannen ens står upprätt idag. Inte klokt. Så mycke droger o skit. Bläken. Men intressant att läsa hans berättelse. Så lite läsa sen mycke sova. Och hoppas jag och Linda får ett paket imorrn med posten! ;) Nattinatt på er! Och hörrni, om ni kan, sänd gärna lite healing så vår Baggis kommer hem. Sussa sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0