26/5: Ny header!

Nu har jag fått en ny header! Va tycks? Jag gillar den iaf. Får väl se om det ska in fler bilder eller om det får vara så är så länge. Det är duktiga dotra som knåpat ihop den. Vill ni kontakta henne ang header så klicka in via länken här:
 
http://eeamh.webblogg.se


I förrgår så blev det hej då vid stationen för då for Ta med modern sin och familjen mot Arlanda. De flög igår vid två tror jag. Skickade sms innan men inget svar..
Guuud va härligt att komma iväg. Och vara så länge. Fast ärligt talat så känns det lite väl med så många veckor. I alla fall om man skulle vara på ett och samma ställe hela tiden. Men jag skulle (nästan) göra vad som helst för en två-tre veckors semester just nu ;)

Men här sitter man, hemma i Sweden och ja, det går väl det med. Har haft fullt upp, minst sagt, på jobbet nu ett tag. Helt otroligt vad det klumpar ihop sej med jobb rätt som det är. Men hellre jobb än inte ;)

Igår hade jag tänkt promma i elljusspåret med det blev en fotosession med Em istället. Hahaha.. jag fick åka med henne på moppen ner till forsen. Och guuud va jag var rädd, mest från början. Så där så jag knep med låren så jag lär ju få träningsvärk till o med. Jag menar verkligen inte att hon är dålig på att köra, tvärtom. Men jag känner mej så osäker när jag åker. Har alltid känt så. Mycket tryggare om man rattar själv så att säga. Tror hela tiden att vi ska tippa och välta och sånt. Man ser lösgrus, gupp och ja vi åkte i ett oxå.. hehehe..

Men det gick ju finemangs iaf. Så fint där nere vid vattnet. Jag fotade oxå en del, fast med mobilen. Lägger upp nån bild senare.

Igår på jobbet så stod jag o suckade när en kollega sa att: jamen du är ju ledig till veckan. VA? sa jag då. Hade helt glömt bort att jag hade lagt in ledigt några dar där, vilket resulterar i att man blir ledig i 10 ! dagar! Härligt de!
Hur i hela friden kan jag glömma det? Konstigt. Men det kändes som om det var väldigt långt fram i tiden som denna ledighet var. Tiden springer fram. Men vilken överraskning! Toppen!

genast gick ju hjärnan igång här ang att göra nåt skoj. Vill ju helst spendera tiden i nåt varmare land.. men ja vi får väl se. Vill ju inte fara själv heller. Nån som är ressugen kanske?! Sugen på fotografering i Stockholm oxå. Och .. ja massor som vanligt!

Jamen vi hörs sen då!
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0