3/5: Ont i huvudet

Hejsan! Sitter i soffan och ska snart lägga mej. Har haft några skitdagar nu helt enkelt. Så jäkla jobbigt när man tror en sak, verkligen tror. Ja man har fått det berättat för sej. Och sen får veta att det är lögner. Inge vidare. Om jag skulle berätta allt här så vet jag de som skulle bli galen. Så jag säger bara, som så många andra: små barn-små bekymmer. Stora barn-stora bekymmer. Ibland skulle jag önska det fanns en garderob man kunde stoppa in vissa i, öppna efter en timme och då skulle allt vara bra igen. Tänk va lätt. Vet många med mej som skulle fixa sej en sån. Men nu är det inte så. Man får kämpa på. Vi hade en tidig morron idag och så blir det imorrn oxå. Rätt ok så jag får lite timmar igen. Och lägger jag mej nu så går det bra. Em och jag har myst i soffan ikväll. Fixade middag och sen bara tagit det lugnt. Tittade på Biggest loser förut. Less på det programmet och länge sen jag kollade. Men ikväll fastnade jag vid tv. Nån hade gått ner 58 kg. På tre månader tror jag det var. Otroligt. Vad vi människor kan om vi blir peppade. Fantastiska är de. Såg sen program om plastikkirurgi i Thailand. En kille på 22 tror jag, var missnöjd med det mesta och hade redan fixat en hel del. Han fortsatte utan att blinka. Jag tycker det är så hemskt att se. Den åldern och tycker han måste ändra sej så. För att vara snygg och få uppmärksamhet. Vad ska han göra när han fyller 30? 40? Byta ut hela sej? Men ja, det är kanske så här det är nu. De ska bara göra allt direkt, utan att fundera framåt nåt. Tycker ju inte att kirurgi är fel så. Men ja... Nattinatt på er där ute, och ta hand om varann!

Kommentarer
Postat av: pillan

Usch det där lät inge vidare... Hmm jo ja det där med stora och små barn stämmer. Det har jag redan blivit varse:/



Kram P

2011-05-04 @ 08:13:24
URL: http://hemmahospillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0