10/11: Kallt!

Brr..fy vad kallt det har blivit. Men det är väl bara att inse att kylan har all rätt att vara här nu. Vackert på bilrutan av isen var det iaf. Ser ut som långa smala blad legat där.

Blev ingen aerobic för mej igår. Istället plågades jag hos duktiga kiropraktikern Sandra. Känns bättre nu så jag håller tummarna att det håller sej så ett tag.

Tisdagen tillbringades i Bräcke på utbildning i de allmänna avtalsvillkoren. Jag vet, det låter skittråkigt. Men med rätt utbildare så är det inga problem. Vi hade Roland Stilleborn och han är verkligen jätteduktig.

Igår kväll efter behandlingen blev det en stund i bastun, väldigt skönt! Och varmt. Men jag kände att jag måste väl vänja mej ;-)

Hörrni, snaaart ligger jag på playan i Thailand! Längtar!!

Men först ska plastparty, klassfest, ensamblefest och en hel del annat avklaras! 


Ha en bra torsdag! :-)

 


Kommentarer
Postat av: Sophie

ja gud ja, det känns som jag har mer hår än jag någonsinn har haft :)

2011-11-10 @ 21:34:54
URL: http://bysophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0