23/11: Vinter

Ja det är lite svårt att tro. Var 4-5 grader varmt när jag for hem från jobbet. Men bara det är snö på backen när vi kommer hem från utomlandet så är jag nöjd :-)

Em for med mej till jobbet efter lunchen för det var ju sprutdags för oss. Det gick bra, lite blod och en liten svullenhet blev det dock. Men nu är det gjort.

Kollar på Arga snickaren nu och känner att guuuud...vilka folk det finns. Vilken övertro på sej själv. Förstår inte att det är så svårt att be om hjälp när man inte kan nåt.

Annars ja, resväskorna är framme. Inte börjat packa, bara tänker :-) Julsakerna i kartonger är framtagna, men inget jag donat med än. Vad gör jag då? Sitter o slöar bara. Känns skönt, precis just nu. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0