18/10: Mätt!

Nu sitter Em och jag mätta och belåtna i soffan. Har ätit grillad kyckling och potatisgratäng, sån där färdig gratäng. Mumsigt! Gjorde upp eld i kaminen direkt jag kom hem så nu är det varmt och skönt här.

Hihi..skrattar lite åt dotra som har jätte träningsvärken i benen. Styrkepass och löpning på gympan på det. Jag är oxå lite slut i kroppen av salsan igår. Jättekul var det. Lärde oss fler turer och satte ihop rätt många som vi dansade gång på gång på slutet. Längtar redan till nästa pass!

Imorrn blir det tydligen den fjärde av kidsen här som ska göra hål i tungan. En efter en. Blir pappan som åker med. Själv jobbar jag och tar nog en sväng till staden i helgen. Kommer starta med Bräcke på fredag. Kul kul kul ska det bli! :-)

Vi tittar på Outsiders nu. Folk som bara flytt det 'vanliga' livet. En familj har sålt rubb och stubb och flyttat ut i skogen. Visst säger jag oxå så ibland att gud va skönt det vore att bara dra iväg. Men.. utan alla bekvämligheter skulle inte jag vilja vara. Huga..
De gör det bra.

Tjing på er!
(hihi...nu sa Em: tack för att du aldrig fått för dej att vi ska flytta ut i skogen )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0