22.22 pip!

Dags att hoppa isäng här. Tidigt imorrn. Idag är det prick två månader till julafton! Häftigt!
Känns ju lite konstigt att vi ska hinna till Thailand på härlig semester och att det ska komma mycket snö här först. :)

U och jag var iväg och blev justerade i våra ryggar ikväll igen oxå. Kände att det inte räckte med förra omgången. Känner mej lite mör just nu kan jag säga. Hoppas det håller nu.

Undrar just vad jag gjort mej, nån ledkapsel som inte är som den ska.

Har beställt dansstrumpor till brudarna i Guldhits nyss. Hoppas nu bara det blir rätt! Annars får det bli en beställning till snart, inte svårare än så. Funkar ju inte med vanliga nylonstrumpor direkt, går ju sönder när man tittar på dem.

Sussa sött nu, det ska jag.
Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0