28/10: Fredag!

o'kväll på er!
Sitter inne o kurar i soffan med tända ljus. Känns trevligt de! Slutade tidigt idag igen. Hade ju timmar jag måste göra mej av med innan månadens slut. Annars försvinner de, ska inte ske.

Igår kväll var jag med några kollegor på lite nyinvigning av blomsteraffären här i Ånge. De hade piffat till den och det blev verkligen jättefint där! Och förutom alla vackra blommor och krukor så har de massor av annat skoj, som ljusstakar, tavlor, dukar och lite kläder till och med. Och ja, kan lova att det fanns betydligt mer än en sak man ville ta med sej hem därifrån.

Jag köpte ett fint hjärta med söt text på som ska upp på sovrumsväggen vad det lider. Kommer bli fint de! Sen skulle jag köpa en fin tavla oxå men det fanns bara en av den kvar och själva väven var lite bucklig så det fick vara tyvärr. Men jag ska in där igen och har jag tur så finns den en ny!

Den hade en text om att det kommer alltid en ny dag imorgon..

Hittade en tavla med en text jag tror ska få bli julklapp oxå. Kul att jag tänkte just så, då jag för bara ett par dar sen knappt tänkt på julen alls. :)

Kvällen började med bubbel och massa goda tilltugg, och sen fortsatte vi ut på restaurang för att mysa vidare med god mat och god dryck.

Sen slutade det med att vi fick röra på oss lite och avnjuta efterrätten på en lokal intill.. Alla har inte öppet så länge här i byn. Men men, en väldigt trevlig kväll med härliga kollegor!

Här några bilder, och fotografen heter Pernilla! Ni hittar hennes blogg här: hemmahospillan.blogg.se
Tack för bilderna!

Imorrn är det premiär! Vi hörs!
Trevlig kväll på er!

Kolla in dessa härliga rosor! Vackert!

Här nedan ser ni hjärtat jag skrev om. Men mitt hade en text oxå.

Och här kom jag själv med på bild, i vita jackan med fina randiga fisketröjan, eller pippi-tröjan som den oxå kallas :)

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0