Present!

Jobbat som en tok hela dan men känner ändå att jag kanske behöver stanna en stund imorrn för att kunna njuta på fredag eftermiddag när jag lämnar kontoret.

Hann bara hem en snabbis för att slänga i mej mat och sen iväg på aerobic. Ingen hit med den korta matsmältningstiden. Mitt i passet bara kändes det som att jag skulle svimma. Glömde steg och mådde bläk. Kändes som jag tappade färg i ansiktet oxå. Lite otäckt. Säker på att det var för lite mat i magen. :(

Skyndade hem efter roligt pass, trots min dipp, mera mat och en dusch så nu känns allt mycket bättre. Och det bästa, möttes av Em som gav mej en present! Vilken lycka va, fara o träna och sen får man paket. Inte dumt.

Hon hade köpt en härlig produkt från Body Shop. En body butter, oliv, vilken jag tycker är toppen att ha i ansiktet. Blev så glad! Stort Tack söta du!
(tror det finns en liten baktanke med presenten dock.. ) ;-)

Nu myser jag ner mej i soffan iklädd min rosa Ziperall!
Tjing!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är inte mer än rätt att jag får presenten jag vill ha nu....;)

2011-10-06 @ 16:50:22
URL: http://eeamh.webblogg.se/
Postat av: Present-mannen

Oväntade presenter är alltid de bästa. :)

2011-10-22 @ 14:16:28
URL: http://presenttips.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0