10/9: Vill du läsa lite till?

.....Nä, jag inbillar mej inte. Det är nån där uppe. Jag hör steg, sen en smäll. Som om nån slår nån i ansiktet. Va sjutton händer här egenligen. Nu hörs snabba steg som tonar bort. Huset är ju gigantiskt så jag antar att vem det nu än var som fick en smäll, så kommer jag inte råka på personen. Om inte... 

Jag har mina höga klackstövlar på mej. De jag fått av Suss. De klämmer lite på ena foten. Hur nu fötter kan vara så himla olika i storleken. Fula snea stortå. Borde få den opererad, men törs inte. Fan då kan jag inte springa på veckor ju. Skulle inte funka. Skulle bli tokig.


Sen bär jag röda tights, svart genomskinlig topp. Ja inte är den till min fördel men jag måste ju. Uppepå en svart skinnjacka med nitar. Den är inte heller min. Lånad utav Pär. Väldigt va han va snabb att låna ut den förresten.
-Här, den här måste du ha. Annars går det inte. Han kommer gilla den stenhårt. Trust me!

Blä.. jag ryser i hela mej. Och nu hör jag en dörr öppnas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0