16/9: Men nu är det..

... ju fredag, igen! Va härligt! Och nu känner jag så där superdupermycket att å... va skönt det är med denna dag! Eller ... så kanske jag känner jämt. Igår blev det en kort dag på jobbet för att sen bli hämtad av U och fara iväg till thailändsk massage. En kvinna som är väldigt duktig tycker vi. Och gudars va hon kunde hitta saker. Vet två gånger iaf som jag trodde jag skulle måsta akta på hennes händer för det gjorde så himla ont. Men duktig var hon iaf. Hon höll på närmare två timmar med U och en och en halv med mej. Vi var alldeles möra efteråt. Och frös som bara den. Typisk känsla efter massage. Nu skulle hon och hennes man fara till Thailand och vara borta länge så det lär dröja innan vi åter ligger där på madrassen och lider.. ;)

Men å andra sidan så kommer vi ta en hel del massage under vår resa framöver!!!! Å va härligt, längtar så!

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0