22/9: Och regnet det bara..

Men det var ett väldigt regnande här. Men jag tycker inte det gör så mycket. Sitter ju inne och tycker ändå det är rätt mysigt. Igår var jag på ett jättekul aerobicpass igen. Herregud va jag blev slut, och vilken energi jag känner efteråt. Hm.. himla logiskt va.. Blir alldeles rusig på nåt sätt. Skönt är det! Och när man är som tröttast så kommer superbra låtar så då kör man på ändå. Tänk va musik kan göra för en. :)

Nu är vårat fina markplan/däck klart här ute. Nästan iaf. Alltid lite småfix som ska göras framöver. Bland annat sätta i mera spottar som ska lysa snyggt på kvällarna. Men just känslan nu att trippa runt på det är härligt. Och så känner ja: hur kunde vi ha det som vi hade det innan så länge? Men men, nu är det fixat! Och jag har redan nya tankar... nån som trodde nåt annat?! :) Det gäller vår bro på framsidan. Lite lur om den ska ändras lite. Men det fåt bli ett senare projekt isf.

Hörs senare och kommer nån bild oxå, promise!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0