5/9: Minspel

Veckan är igång! Känns bara bra de. Regnigt och känns tropiskt ute. Skönt. Tog en prommis igår ju och var bra sugen nu med, men regnet stoppade mej. Eller gjorde att latmasken tog överhand, rättare sagt. För säkert är ju att det skulle varit toppen att gå ut en sväng.

Ätit god middag, surrat med två av kidsen, och nu snart dags för Idol och sen mitt bästa: Hollywood-fruarna!
En bärkaka är i ugnen oxå, Ta har bakat. Smaskigt de! Hoppas att Em kan fixa min header här oxå. Lite sugen att ändra den igen. Tur hon kan!

Verkar som Ti har fått hoppa in på bra jobb oxå. Håller tummarna att det blir verklighet. Och om det sker så kan han ta tag i körkortet oxå. Kommer behövas, men det inser han nog. Jamen nu måste jag ner här, men bjuder på lite tokiga minspel först! Håll tillgodo!









Hihi...
Måste säga att jag nog fick ett fotojobb/uppdrag idag oxå, väldigt skoj! Innefattar att fota en kändis. Inte dumt! Men jag kommer förmodligen ge detta vidare till dotra, för jag vill ju på aerobic med Pernilla! Och du Pillan, vore ju toppen om du slängde in låten Moves like Jagger med Maroon 5! Toppenlåt tycker jag! Blir sjukt peppad av den!

Ha de gott hörrni!

Kommentarer
Postat av: beccis

allt bra idag? :)

2011-09-06 @ 17:51:13
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0