2/4: God jul...?

Men vad hände liksom? Nu är det 'god jul-väder' tycker jag. Men det är väl bara normalt april-väder helt enkelt. Men jag tycker det räcker nu..

Har ju städat upp på 'my lovely veranda' och vi har beställt matta dit ut nu så jag vill bara ha hit våren nu på riktigt. Mysigt kommer det bli!

Blev ni lurade nåt igår då? Jag vet iaf inte om att jag blev det och jag lurade ingen heller. Så dålig på det. Börjar alltid flina så det ser misstänksamt ut.

Slappade med min ömma kropp hela gårdagen. Skönt att bara vara.
Nu ny vecka och en kort sådan, skööönt. Längtar efter ledighet då jag jobbat sen nyår nu.

Hej mitt vinterland...!

 


Kommentarer
Postat av: pillan

Ja usch fast man vet att det alltid kommer bakslag så blir man deppad...



P

2012-04-02 @ 12:07:03
URL: http://hemmahospillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0