30/4: Valborg!

Vilken dag! Solen har visat sej vilket gillas! Blåst lite för mycket men men.

Fixade sallad och for ner till stugan för lunch med mor o far och U som timrade. Kommer bli bra det där. Men det tar ju sin tid.

Sen skulle Em rida och hipp som happ så satt även jag på hästryggen :-)
Det var så länge sen jag red nu men mysigt är det! Undrar hur många turer det tar innan jag känner mej avslappnad helt och hållet.

Härligt var det iaf med en tur i skogen. Hoppas det snart blir av igen. Och lär ju ha träningsvärk i ljumskarna imorrn.. Mumma med mor o dotter dag!

Nu är det skjuts på gång till höger å vänster här. Sen Valborgs firande på Hallsta skola. Skoj att de dragit igång nåt där igen.

Tänk på djuren hörrni, njut av eldar med skippa smällarna.
Trevlig kväll önskar jag er!


Kommentarer
Postat av: Linda

Ser ut att ha varit en trevlig valborg! :)

2012-05-01 @ 13:03:01
URL: http://lillyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0