9/4: men..

Nu är det strax slut på påskledigheten för min del. Kidsen har lov i veckan så de får slappa ett tag till.

Haft middag här för föräldrarna och tre av fyra kids. Det blev kyckling med fyllning av soltorkade tomater, pesto och fetaost. Bacon lindat runt om, så himla gott!

Efterrätten blev enkel med kesella och bär, smaskens.

Känt mej förkyld hela dagen och min hals är allt annat än ok nu. Skrot. Tycker jag nyss varit förkyld. Hoppas det bara snabbt går över igen.

Såg ni sista avsnittet av 30 grader i februari? Vilken serie, och vilka duktiga skådespelare. Tyckte om den från första stund, även om jag flera gånger mått lite kyvens efter programmen. Starka intryck.

Nu är det sova som gäller. Ska ju jobba imorrn. Sussa sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0