30/8-12: tummen

Faktiskt riktigt varmt idag. Tolv grader tidigt på morronen. Annat än frost det. Gillas!

Massagen på jobbet var toppen. Tänk att få det varje dag. Lyxigt!

Var på aerobic i tisdags. Så skoj! Jag blev helt slut, som vanligt och lycklig i hela kroppen efteråt. Skönt!

Igår spenderade jag eftermiddagen hos min frissa i stan. Skönt att få utväxten fixad. Den här gången blev det betydligt mörkare uppepå. Vi får väl se om jag 'står ut' med det ;)

Mötte upp Em och Ta + Maria. Tog en brunch tillsammans, trevligt. Och gott! Fint där inne oxå på Stadshusets fik. Ett tips!

Hann med Ikea oxå en sväng. Och oj vad man hittar allt möjligt man behöver där. Kul! Men trist att betala..

Nu ska trötta jag försöka bli piggare här och ber er hålla tummarna för mej idag!
Vi får se senare om det hjälpte ;) Jag hoppas!

God morron på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0