3/8-12: kanon

Ligger i sängen och mår gott efter härlig dag. Skönt väder och trevliga upplevelser :) Vi har varit till Spiken idag och fikat. Gick runt bland fina sjöbodar och köpte oss lite nyrökt lax. Så himla gott! Sen for vi till Läckö och tittade på Läckö slott. :) Vackert! Erkänner att många stunder tänkte jag: känner jag nåt, är det en fästing på foten.. Men jag har klarat mej. Hoppas jag! Fotade en hel del, så klart. Byggnader, barnen, oss och liten groda. Söt! Bilder kommer det mera av, men håll tillgodo! Sussa sött!


Kommentarer
Postat av: Nina - Glamourmamman

Läckö Slott är så vackert! Har vänner som gifte sig där - pampigt!

2012-08-03 @ 20:52:29
URL: http://glamourmamman.blogg.se
Postat av: Nina - Glamourmamman

Läckö Slott är så vackert! Har vänner som gifte sig där - pampigt!

Svar: Ja det var verkligen vackert! Både ute och inne. Fotade massor och kan förstå att man vill gifta sej där! :)Önskar dej en fin måndag! Själv har jag back at work. känns väl sådär..
Malin Edlund

2012-08-03 @ 20:52:40
URL: http://glamourmamman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0