13/12-12: Yes!

Är så glad, stolt och lycklig! Min fina lilla stora dotter har tagit körkort! Inte ens en vecka har gått sen hon fyllde. Men så har det pluggats och pluggats oxå.

Stort Grattis till dej Emelie! <3

Blev knappt nått gjort för mej den tiden hon skulle köra. Sjukt nervös var jag då. :) For hem på lunchen och nästan direkt kom hon in med världens leende! Lycka!!!

Sen har inte jag kört bilen mer idag :) Blev skjutsad till jobbet och hämtad sen. Lär bli några mil nu utan mamsen i bilen :) Frihetskänsla!

Har donat med bilder på Guldhits-gänget i kväll. Finns ju några..
Och jag antar det blir bilder i min nya 'leksak' nu oxå. Har nämligen skaffat mej en egen present/julklapp. En IPad! :) Ja, efter mycket om och men så slog jag till. Skoj!

Dags att ladda mobilen ser jag, lyser rött på batteriet. Sen sova och ladda mej själv inför morgondagen. Eller kvällen rättare sagt. Guldhits!

Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: pillan

Vad roligt för E!! Fast lite nervöst att han "dom" efter vägarna...

Ses Kram , P

Svar: Ja, nog är man orolig alltid. Det går nog aldrig över de inte.:) Kram!
Malin Edlund

2012-12-14 @ 00:35:21
URL: http://hemmahospillan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0