21/12-12

Oxå ett lustigt datum, tycker jag!
Det springer på hörrni. Har ni nån julkänsla i kroppen? :)

Jag skulle vilja till stan för att få tag på några julklappar till, men hm..tror inte det blir av. Lär vara full fart på julhandeln nu. Trångt, varmt, stress.. Nä, låter inge vidare ju.

Igår tog vi tag i städningen hemma. Usch och fy för det säger jag. Tur man hjälps åt iaf. Blir att fortsätta idag och sen vill jag ha myspys i soffan med lite varm glögg.

Var ju till frissan i veckan och passade då på att fika på Stadshuset. Mysigt där! Passa på att slinka in om ni har vägarna förbi, och hälsa till Ta! :)

Gjorde några klädinköp oxå. Kul!! Blev jacka, kavaj och nån blus :)

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0