23/12-12

Just nu känns det inte alls som jul. Bara väldigt jobbig känsla i magen. Sitter i väntrummet hos veterinären.

Baggis har blivit biten i benet och det har inte velat läka som det ska. Nu har han hoppat på tre ben ett tag och vi såg ingen annan utväg än att kolla upp detta. Innan juldagarna.

Han o jag for ner. Gillar inte att fara själv men ibland måste man. Jag är så himla känslig för sånt här. Piper han så skär det i mej. Och lukten av var och synen av blod och hans rädsla... Fy..mår bläk.

Baggis var duktig iaf och lät dem kika lite, efter att ha gömt dej bakom papperskorgen en stund. :)

Två hundar har jag oxå sett här med diverse problem. Himla tur dessa veterinärer finns.

Nu är Baggis inne själv med dem. Han skulle vägas, få lugnande och så skulle de tvätta rent riktigt. Hoppas det räcker med öppet sår som vi kan fortsätta tvätta hemma. Vill inte han ska måsta ha rör och stygn..

Själv försöker jag andas djupt och hoppas detta går fort.

Baksidan med djur-när de mår dåligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0