30/12-12: tåg

Ligger under en filt här i tågkupén. Fryser lite. Trots raggsockarna på. Typiskt.

Mår väl så där. Trodde resan skulle bli skoj. Blev tjafs istället. Skrot. Man blir brydd över saker man får höra ibland.
Ja ja..

Hade jättekul igår med gänget i Guldhits och all personal. Vi började med ett bowlingpass på Wii. Jag vann en omgång :) Inte klokt men det känns i min arm idag att den användes :)

Sen bjöds vi på tre rätters middag. Hur gott som helst. Vin och snapps till maten och nån drink på det. Julklappsutdelning och massa mer eller mindre rumsrena historier berättades. Sen dansade vi för fullt, så skoj!

Hann snubbla omkull på mattan, och lyckades få sambuka i håret. Hahaha..!

Toppenkväll med toppengänget!
Har ju sån toppendotter oxå, som kom och hämtade mej mitt i natten. Betydde mycke de!!

Nu ska jag försöka slumra här i kupén. Funkar det inte får jag väl gå till 'puben' och hänga istället :)
Nattinatt!

Imorrn träffar jag 'Blixten' :) i Varberg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0