7/12-12: Seans

Fredagen är här! Härligt va! Sätta sej i soffan och mysa under filten. Eller...

Nja..det blir inte riktigt så för min del. Jag ska ju showa igen, både fredag och lördag. Riktigt skoj! Och jag hoppas att publiken är lika härlig som sist ;)

Var på seans igår kväll. Det är ju hur spännande som helst. Jag tyckte inte att det var den bästa gången för det var flera som inte riktigt kände igen "vem" som var där.

Förra gången så var det klockrent mest hela tiden. Undrar just vad det beror på att det blir så olika. Kanske var det för många personer där. Ingen aning.

Vad tycker du om sånt där? Andar, andra sidan, känslor, syner och tron på att vissa kan känna och förmedla från dessa andar?

Jag känner. Och jag tror. Men det är väldigt svårt, för mej iaf, att inte försöka klura ut hur det går till. Eller inte klura ut, men jag menar jag vill verkligen ha svar på hur det kan funka.

Det går ju inte så där står jag med känslan med att nä..det där kände jag nog inte eller nä..sluta nu Malin, bara för att inte bli rädd.

Vissa saker som jag känt har varit så starka så de kan jag inte ens försöka skjuta undan, men de berättar jag om en annan gång. :)

Vet iaf att mitt motto och mitt sora försök blir nu att kämpa för å bara känna in. Inte fundera eller försöka förklara för mej själv, inga undanflykter, utan bara känna... spännande!

Vet att det för många låter väldigt flummigt detta, men oxå att många med mej förstår precis vad jag menar. Så är det, vi är alla olika.

Nu ska jag göra undan här under dagen för att sen skynda mot Bräcke och en kväll med härliga gänget i Guldhits och vår publik!
Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0